Model 111: IRPF trimestral.

Revisió de la comptabilitat del període que es demana per a poder fer la presentació i el pagament de l’IRPF requerit.

La nostra quota mensual de serveis comptables i fiscals inclou la gestió dels requeriments.

Model 190: IRPF resum anual

Revisió de la comptabilitat de l’exercici que es demana per fer la presentació del resum anual del model.

Elaborem un pressupost personalitzat per a cada tipologia d’Ampa i Afa i segons els requeriments d’Hisenda que es demana.

Model 200: Impost de Societats

Revisió de la comptabilitat de l’exercici, realització del compte de pèrdues i guanys i el balanç i presentació de l’Impost de Societats requerit.

Model 303: IVA trimestral.

Revisió de la comptabilitat del període que es demana per a poder fer la presentació i el pagament de l’IVA del trimestre requerit.

Model 347: Declaració anual d’operacions amb terceres persones.

Revisió de la comptabilitat de l’exercici que es demana per fer la presentació del resum anual del model.

Model 390: IVA resum anual

Revisió de la comptabilitat de l’exercici que es demana per fer la presentació del resum anual del model.